Većina nas zasigurno je barem jednom prošla kroz njega. I većini nas zasigurno je iznenađujuća činjenica kako jedno toliko frekventno mjesto kao što je tunel Marjan, kroz koje svakog dana prođe više od 10 tisuća vozila, već 40 godina nema uporabnu dozvolu.
Tunel Marjan izgrađen je prije 37 godina uoči održavanja Mediteranskih igara; dugačak je 870 metara i do danas nema uporabnu dozvolu. Obzirom na broj prometnih nesreća koje su se dogodile u tunelu Marjan, vozači se pitaju kako još nitko nije pokrenuo tužbu protiv Grada Splita. Na upit o tunelu i njegovoj uporabnoj dozvoli, iz Grada Splita poručuju kako nema mjesta zabrinutosti te da je tunel Marjan siguran za promet. Trenutno im je primarna briga održavanje tunela kako bi bio prometno i tehnički ispravan. Nedavno je tunel Marjan bio zatvoren zbog postavljanja rasvjete i aparata za gašenje požara; vrijednost radova procjenjena je na 400 tisuća kuna te i dalje ostaje upitnik nad glavama stanovnika Splita i vozača kojima je tunel Marjan nezaobilazna točka na putovanju zašto institucije ne ishode uporabnu dozvolu.
Iz Grada Splita na to pitanje odgovaraju kako bi dobivanju uporabne dozvole prethodili veći građevinski radovi za koje Grad trenutno nema predviđenih sredstava u proračunu.
Prometni stručnjaci smatraju kako se taj novac mora osigurati jer Grad Split mora biti svjestan mogućih posljedica u slučaju većih šteta.
Dok nas većinu čudi činjenica da jedno toliko frekventno mjesto već gotovo pola stoljeća nema uporabnu dozvolu, građani Splita, nakon prvotnog iznenađenja, odmahuju rukom poručujući kako u našoj zemlji ima brojnih drugih i većih nelogičnosti. No, nakon iznošenja u javnost informacija o nezadovoljavanju osnovnih uvjeta, pitanje je vremena kada će netko reagirati. Nažalost, tek nakon što se dogodi nepredviđena okolnost bez, svi se nadaju, kobnih posljedica.
Jer, pomalo se nevjerojatnom doima činjenica kako se, uz radove koji iziskuju budžet u iznosu od 400 tisuća kuna, ne može naći neusporedivo manje novca za izdavanje uporabne dozvole.
Leave a Reply
Morate biti prijavljeni da biste objavili komentar.